En lista

Vilken dag är det idag?
Idag är en Torsdag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Princess såklart!👸🏾

Vad ska du göra ikväll?
Ingen aning, hänga med Primus men vet inte vad vi ska hitta på! 

Säg två bra uttryck:
"You know what im sayin'?" Och "säg på Gud" xD

Vad blir du glad av få höra att du är?
Snygg och duktig!

Visa en bild du inte minns ha tagits:


Vem saknar du? 
Just nu för tillfället saknar jag nog min lillasyster Benazir litegrann:)

En bild på något som är asbra att ha:


En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Jag i vilmers kläder

Vad är du bra på?
Skriva, och kunna veta hur mycket oboy man ska ha i mjölkglaset

Vad vill du ha?
Motivation kläder och pengar

Vad tycker du är roligt?
Det mesta, fladderkvällar, spontanitet, kläder och musik osvosv

Vad är du dålig på?
Att våga. Är en feg jävel när det gäller att tex åka skateboard eller åka frittfall

Vad tänker du baka i veckan?
Har faktiskt tänkt baka med Saga, vet dock inte om det blir i veckan! Är sugen på något med vanilj i!

Hur ser du ut när du är nyvaken?



Vem är du kär i just nu?
Är kär i Primus, mig själv och i mina kompisar, jag är kär i livet!

Vad var det första du snodde?

Typ en Penna eller sudd kanske

En bild då du dricker alkohol.


Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Vandra!

Vad händer i helgen?
Har inget planerat så boka upp mig gäris im free!

Är listan slut?
Det verkar så.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype