Autumn 2015


Jag ser ändå fram emot hösten trots att jag är rädd att gå ner mig själv och bli totalt deprimerad igen. Allt som har med hösten att göra inspirerar mig på något sätt! Här är lite tips på vad man kan göra denna årstid som alla verkar förakta!

* Drick massa te med familj/vänner! Testa nya te sorter, ha mysiga tebjudningar!

* Tänd stearinljus! Hur mysigt är det inte med levande ljus på kvällarna när mörkret kommer??

* Baka en massa! Är ju skitkul, speciellt regniga och tråkiga höstdagar.

* Skriv texter. Jag blir som sagt alldeles sorglig och olycklig och inspirerad när hösten kommer vilket får mig att skriva mycket bättre!

* Läs böcker! På soffan, i sängen på mattan! Lääs!

* Ha myskvällar med vänner, tex släng ner filtar och kuddar i en stor hög, ha med en snacksbricka och rött vin. Så sitter ni mitt där och snackar skit och har på typ Bon Iver i bakrunden. Och kanske avsluta kvällen med en skräckis eller romantisk film!

* Hösten är faktiskt jättevacker! Gå ut och ta massa fina bilder! 

* Dra på dig stövlar och någon ful stickad tröja och ta en höstpromenad ensam för att rensa tankar, eller med någon man tycker om!

* Bada med någon kompis/syskon i badkaret!!

* styr upp/ bli bjuden till massa chillkrök så att ni kan diskutera massa politik, kedjeröka och ha på er snygga svarta kläder!xD

* Fika fika fika! Ta en dag på gamlastan och gå in i konstiga små butiker och avsluta dagen på ett mysigt fik med oboy och och kaneläpplen! Ett måste! 

* Kan komma på fler saker men det här är väl standardgrejerna jag är taggad på! Ha en supergo höst allihoppa!!






















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype