Snor Annis Lista!

  • Om du fick en konsertbiljett just nu, vilken artist skulle du vilja se? Håkan Hellström eller Coldplay lugnt!
 
  • Vilken färg klär dig bäst?  Tror jag passar bra i färglatt eftersoma att jag har mörkt hår och mörk hy, men använder aldrig färglada kläder hihi.
  • Vad kan du laga bäst? Köttfärssås!
  • Om du kunde välja kön och utseende på ditt barn, skulle du? Låtet kanske hemskt, tror alla människor skulle svarat nej, men jag tror sanningen svider lite mer än såxD mitt svar är ja!
  • Om du dog just nu, vilken låt skulle du vilja spela på din begravning? The funerl-Band of horses, När det blåser på månen-Kent eller Turning page-Sleeping at last tor jag!
  • Favorit högtidsmaträtt? Jansons frestelse!:D
  • Skulle du någonsin kunna vara med i en långdistansförhållande? Neej!
  • Favoritsoppa? Vilmers mammas skaldjurssoppa!
  • Vad är det mest omtänksammaste present du någonsin fått? Jag vet inte varför men blev jätteglad och jätterörd när min lillebror ritade en teckning själv och gav den till mig på min 18-årsdag<33
  • Är du för närvarande kär i någon? Ja
  • Skulle du någonsin kunna bli vegan? Nejnejenej älskar kött och ägg och ost osvosv!
  • Vilken är din favorit varm dryck? Vaniljte och Oboy!
  • För din födelsedag, vilken typ av tårta föredrar du? En såndär god sommartårta med jordgubbar och mycket grädde!
 
  • Tycker du om att flyga? Konstig fråga jag gillar det inte men jag hatar det inte heller!
  • Har du någonsin spelat ett instrument? Om så vad? Har ju "Skojspelat" på olika intstrument, men instrument är inte min grej:/
  • Vem var din bästa vän när du var sex år gammal? En flicka som heter Rima som går i Hannas klass nuxD Och Hivron!
  • Vilken färg var huset du växte upp i? Samma färg som nu! lite gulaktigt
  • Vad beställer du på ett fik? Fikar inte så ofta, men när jag gör det bestället jag en biskvi och chailatte!
  • Tycker du om landet du är ifrån? Yes älskar det!
  • Vilken var din favoritbok som barn? ÅH! Det var en Petsson och Findus bok som handlade om när dom skulle fira jul<333
  • Vad är det läskigaste drömmen du någonsin haft? Usch vill inte tänka på det, men det var för ca ett år sen så drömde jag om att jag, pappa och min syster bodde i ett svart högt torn och hela auran i drömmen var liksom grådimmig, iallafall så drömde jag att jag sprang barfota uppför svarta trappor i en evighet tills jag så mitt pappas huvud ligga på ett trappsteg. Vill spy varje gång jag tänker på det.
  • Vill du hellre laga mat eller diska? Laga mat, älskar det!!:D
 
  • Vill du hellre vara kall eller varm? Kall! Hatar att svettas och att tycka det är för varmt, ni vet på sommaren när man är irriterad på allt och alla och inte  orkar röra på sig och känner sig smutsig osvosvxD
  • Lyssnar du på radio? Inte egentligen men den brukar va på ibland när mamma städar!
  • Tycker du om när det regnar? Sommarregn är en utav sakerna jag tycker bäst om!
  • Vilken film får dig att gråta? The notebook såklart
  • Tror du att du är viktig? Jag vet inte riktigt, En del av min personlighetsstörning är just att jag ibland inte känner mig viktig alls. Men samtidigt vet jag ju att jag är det för många! (hoppas jag iallafall).











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype