Idag


Sitter halvnaken i min soffa med blött hår, tre filtar och fyra kuddar. Det är grått utanför. Det bränner bakom ögonlocken från igårkväll. Mamma har kommit hem. Istället för att gå till skolan idag har jag stått i köket och gjort äggmackor till henne. Nu har hon farit till jobbet så är ensam igen. Har gjort om hela min tumblr till saker jag verkligen tycker om, platser jag vill besöka, tatueringar, konst, saker som helt enkelt intresserar mig. Här är den om ni vill kika in då och då! Unirebell.tumblr.com. Lyssnar på Kodaline just nu och funderar lite över vad jag ska hitta på på torsdag och fredag då vi är lediga!
 
Jag har inte varit i skolan på ca en vecka och två dagar. Har inga ångestkänslor över det (än). Måste verkligen ta mig upp imorgon, det har jag lovat mig själv!
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype