2015-05-23

Än en gång, vilken längtan man känner i kroppen när det äntligen är så här skönt väder som det var idag.
Hade planerat en inomhusdag med plugg men istället sov jag länge, blev väckt av pappa och Tova som hade pysslat ihop en mysig frukost till mig och Sofia. Gick sedan tillbaka till sängen och tittade på två avsnitt av Downton Abbey och sedan blev jag ivägdragen till Bromma Blocks för en skön fika med pappa och Tova.
 
Psykologin ska redovisas på måndag men jag känner mig lugn. Vet vad jag ska ta upp och det är även väldigt intressant så jag hoppas att det blir en bra diskussion!
Nu ikväll blir det alltså plugg och kanske en film då mitt pass imorgon börjar 11.30. Älskar att få sovmorgon när jag ska jobba för det känns alltid som att arbetsdagen blir mer lyckad. Man kommer dit pigg med ett glatt humör istället för att vara trött och introvert haha...
 
Psykologin är i princip det sista som ska göras och sedan är allt klart! Är relativt nöjd med trean i alla fall, även om jag inte höjer mitt betyg i Samhällskunskap som jag önskat. Det är trots allt mitt egna fel att jag inte höjde mig men jag är nöjd att jag behöll det betyg jag haft innan. Engelskan däremot får vi se om hahahah...
 
Hoppas att er vecka varit på topp trots det oklara vädret! Min vecka har faktiskt varit bra även fast jag trodde att jag skulle skita på mig under mitt franskanationella och samtidigt somna. 
 
puuss!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype