strawberry swing

Ääääntligen har jag kommit in på min sista jobbvecka nu i juni.
Det ska bli så fruktansvärt skönt att få ledigt i en månad och bara suga in sommaren på riktigt. Jag är ju knappast utomhus när jag jobbar på caféet trots att vi har uteservering.
  Denna dag var lite tuffare än de andra eftersom att jag började vid klockan elva och då var redan två andra där som inte hade någon som helst koll på hur allt skulle gå till och jag var inte på något sätt förberedd på det. Irritation och en hel del trötta kommentarer från min sida, men det blev lugnt vid kanske klockan ett så kunde andas ut då hehe.
 
Hoppas innerligt att veckan blir bra utan något krångel. Nu ikväll kanske Gammz och Co. svänger förbi och myser litt och det kan säkert bli några fler gånger eftersom att mamma är på Gotland tills på torsdag. Som tur är så är inte jag hundvakt denna vecka utan Sofia. Hade inte funkat annars hiho.
 
Jag tror att vi drar upp till Falun nästa vecka, typ två dagar kanske. Är sådär pepp på det men Sofia vill inte bli "lämnad ensam" hahaha så jag är snäll. 
 
Det här inlägget sög. :)
Men i och med att vi har "börjat" blogga så får man väl slänga in nåt inlägg lite då och då...
 
puss!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype