Vinterland.

 
Jag vaknar upp i en drömvärld. Jag vaknar upp i ett vinterland. Han andas tungt och ligger tätt intill. Bara överkroppar och hud som bränns.
 
Vi går ut i solen, hand i hand. Jag upprepar gång på gång om hur vackert det är ute. För visst var det vacker idag? Och visst kände ni den där fina känslan, ni som varit ute idag?
 
På något vis slutar dagen med att han lämnar mig på Östermalmstorg, ensam på perrongen. Där stod jag med tårar i ögonen, två matlådor i en påse, frusna händer och ett brustet hjärta.
 
Hon skrattade i telefonen igår, frågade om vi var tillsamans. Och jag kan tyvärr inte svara på den frågan för jag vet knappt ut eller in längre.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype