Update

Hello folks. Praktiken har lärt mig ganska mycket, nu är första veckan avklarad. Det bästa är att röka bakom lagret som i filmer och det sämsta är att jag för första gången förstår att det finns otrevliga surgummor och gubbar påriktigt. Jag har mött både trevliga och otrevliga kunder. Jag har ju aldrig i hela mitt liv jobbat så allt är ganska nytt för mig!
 
Har iallafall fått jobb nu som knatteskutt ledare men det är bara två gånger i veckan. På påsklovet åker jag till Amsterdam med mina systrar. Vad mer? Har faktiskt inte hänt så mycket! Ikväll ska jag åka pulka med Vincet och Lovisa och på kvällen se någon film med Vilmer. Imorgon ska jag vara på kurs halva dagen och på söndag ska det mysas hos Gamm med tjejerna! Längtar efter cheesecaken!^^
 
Nu ska jag dricka te och titta på Marco Polo!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype