This is the end, my only friend

Var hälsad! Jag är din fader... Nej men hej det är Mr X här igen. Vi skulle till Ace igår, jag och Daniel alltså, men han var portad i 4 månader pga att han slog en vakt. Vi drog således till Göta Källare, där jag inte fick komma in pga fittvakten råhatar mig, jag vill rycka av hans fula mustasch och trycka in den i ögonhålorna på honom medan Daniel pissar på hans fula vaktkläder. Oj vilken brutal vändning detta blogginlägg tog. Hoppas i alla fall vakten halkar på ett bananskal och biter sig i tungan eller något den jävla horan. Jag bråkade för övrigt med några babbar på tunnelbanan. De höll på att brottas i sätena, varpå jag röt åt de att lägga av för så beter man sig fan inte. "Alfahannen" i gänget (se den med lägst iq), går fram emot mig och påstår att jag hotar honom vilket jag aldrig gjort. Jag påtalar hans efterblivenhet, och försöker förklara för honom att han inte kan ha mycket innanför pannbenet. När jag går av tunnelbanevagnen visar jag fingret och säger "dra åt helvete fittor" varpå de gör ett försök att kidnappa mig, då puttar jag in de jävlarna i tunnelbanevagnen, dörrarna stängs och de har rådamp medans jag hånler åt dem.

Daniel är intresserad av filosofi, han talar ständigt om hur meningslöst livet är och jag kan inte annat än att hålla med. Sörjer vi den tid då vi inte ännu varit födda? Finns det något rätt och fel när i princip allting som sker är en följd av diverse materiella reaktioner i universum? När jag slår någon är det endast på grund av mina instinkter som på grund av evolution har format mig till att göra just den handling jag idkar? Är alla våra känslor enbart kemiska reaktioner i våra hjärnor, något opåverkbart? Vad vet vi egentligen om verkligheten? Det ända vi egentligen kan veta är deduktioner såsom att 1+1=2 eller att det är fysiskt omöjligt för en människa att resa i tiden eller att existera på två geografiska platser på samma tidpunkt. Allt annat är enbart antagelser, så kallade induktioner. Man gör en antagelse baserat på den information man har samlat in genom sina sinnen, en förnimmelsekälla som man heller inte kan lita på. När jag ser färgen blå, då kanske du ser färgen grön, bara att vi lärt oss att kalla färgerna vad de kallas. Det är omöjligt att veta, eftersom att alla egentligen har diverse olika förutsättningar. I och för sig kan man kanske mäta ljusets våglängder när de träffar våra pupiller och på så sätt avgöra om man ser samma färg eller inte eftersom att samma färg = samma våglängd på ljuset. Det är vad färger egentligen är. Toner är olika våglängder av ljudvågor.

Daniel röker på tok för mycket gräs, som alla andra på min skola.
Tips på band, The Doors. Låtar som är bra: People Are Strange, Verdilac, When The Music´s over, Someday Soon, Curses Invocations.


Mvh Mr. X











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype