The jacket story

För första gången i mitt liv knackade jag en främling på axeln och frågade var hennes jacka kommer ifrån. Den var DÖSNYGG. Gick runt och tänkte på den hela helgen och var orolig då jag inte hittade den någonstans på internet. 
 
När jag berättar för mina kompisar om jackan får jag se den där "sluta slösa pengar på kläder"-minen av alla dem men när jag väl visar bilden på jackan håller de med mig om att den var satsnygg och då kommer min stolta "told yaaa"-minen fram.
 
Efter skolan åkte jag direkt till butiken på hopp om att min framtida jacka ska hänga där på galgen och väntar på att jag ska köpa den. Men icke sa nicke. Åkte vidare till NK och där hittar jag jackan!!! I storlek L. Jävla fittluder. Jackan i min storlek fanns i butiken i Umeå. Man ba vad gör den där?! :( Hoppet försvann så jag gick vidare till en annan affär för att tröstshoppa hahaha. Köpte en RL-skjorta hihihi så jag blev nöjd. Men sen så kom dagens hjälte och min lifesaver *trumma trumma* Anni min bunni!!! Den smarta människan sa att jag skulle fråga kassörskan om de kunde skicka jackan hit och där gjorde hon min dag. Jackan är påväg hit till lilla jag. Materiell lycka♥
 
Told yaaaaaa
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype