Tanzilas dator är jättelätt som en fjäder..

Snart ska vi ta en ciggerill muthafuckas.. Tanzila ska ta en joint och bara slappna av lite i soffan :) Tanzila och Vilmer och Polyester (Tanzilas mamma) (Poly) lagade chili con carne med svamp i men svamp är som en blandning av ett djur och en grönsak och sådant äter jag inte. Paolo bad mig köpa cigg men jag sa till honom att jag inte gjorde det trots att jag gjorde det och sedan när jag sa "köp själv" så påstod han att han hade glömt kortet hemma varpå jag besvarade att jag gjort detsamma. Veni vidi vici. Vilmer kollar på tabellen på elitserien i hockey. Paolo frågar om han får komma. Jag ber Tanzila att skriva "nej." för att se om han reagerar men hon fegar ur (som vanligt när jag vill hitta på roliga experiment) men ja vad händer sedan? Snart kommer Tanzilas mamma hem, jag ska lugnt lägga in en stöt eller 2, sedan ska vi till Gamm och kolla en rulle vilket kommer bli najz sedan ska jag hem och sova sedan ska jag vara med Loke imorgon och vi ska hitta på roliga saker och sedan sedan sedan sedan sedan. Det var så man skrev uppsatser i typ 2:an, så jävla ointressant. Såhär kunde det se ut: Hej fröken, på mitt sommarlov var jag på Gotland där var det fint vi badade sedan solade vi sedan spelade vi fotboll sedan rökte vi braj sedan fiskade vi krabbor. 
 
Tbt till när jag och Alfred krockade Alfreds bil. Det var en vacker decemberafton i december, Alfred frågade om jag ville komma ut och leka och det ville jag :) Han stod och väntade på mig, vi skulle inhandla snurre (snus) och sedan sladda för det var asballehalt på vägarna. Vi åkte i alla fall till Coop Forum Vinsta där vi träffade några whitetrashkillar i en (gissa lol) Volvo 740 (duuuh) som jag snackade lite med. Vi körde i alla fall men plötsligt glider däcken som en aspackad huggorm över parkeringen och vi åker in i en lyktstolpe xD Det var riktigt roligt, jag asflabbade men Alfred fick panik över den krajade bilen. Vi spacklade igen bucklan och sedan var det lugnt, slut!
 
// Mr X


Vilmer Olsson    •     •  

Fint inlägg Mr X :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype