Sjörövare

 
Sitter och chillar galet i soffan, Gamm och Vilmer är här på besök för att äta middag. Vi ska senare möta de andra grabbzen på en cigg och lite chitchat. Vi ( bröder) har spontan bokat Galaxy kryssning så imorgon far det av till havs! 8 pirater kommer härja och röva ombord. Fan vad kul det ska bli, vi kommer äga dansgolvet och sova noll timmar.
 
Sakta men säkert börjar skolångesten smyga på men inte än! Ska njuta dom sista dagarna och INTE vända tillbaka på dygnet! Mor råder mig att inte dricka mer alkohol eftersom att det alltid är då jag blir av med plånböcker och mobiler. Övervägde den saken ett tag tills jag insåg att nä, jag vill nog va alkis ett litet tag till!
 
Nu ska jag titta på tv och chilla mer med Vilmer, Gammis och mamma!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype