Name your favourite...

  • Place - Åh jag har en massa men ett är väl är typ hemma hos min mormor i Falun. Jag har varit jättedålig på att verkligen uppskatta att vara hemma hos henne men nu när jag åkt dit de senaste gångerna har det alltid varit så skönt att komma bort från allt. Jag känner mig alltid säker när jag är där. Plus att det alltid är hur mysigt som helst. Tycker även väldigt mycket om England som många nu vet om men även USA. Det är typ obligatoriskt, men USA är så härligt för att det finns så himla många olika miljöer och natur där. Från att åka till New York sedan Los Angeles och sedan Seattle liksom. You get it. Tycker om Gamms soffa också, den är najs.
  • Person - Skulle detta typ varit en ultimatum-fråga skulle det typ bli min mormor. Hon är så bra. Om vovven var en person skulle han nog också varit en favvoperson. 
  • Color - Skogsgrönt är skönt. Vitt är fint. Svart passar alltid. Brunt är mjukt. Blått för då tänker jag på havet.
  • Food - Gyros och schnitzel majgawd. Och sen typ när man hållt på med någon maträtt ett ganska bra tag och den blir typ jättefancy när det är klart och alla är jättetaggade och hungriga och så är det sommar och man typ har grillat och ja då är den maten min favorit. 
  • Smell - Ny bok. Regn på trottoaren. Jasmine-blomman. Solsvett, alltså att man har solat och så har man haft på sig solkräm. Köpt mat i bilen, typ om man sitter med en pizza i knät eller thaimat. Nybakat. Det finns en massa men dessa är några av dem. Lukten av värmen är även något av det bästa som finns. När man kommer till ett varmare land luktar det värme, så härligt.
  • Book - Harry Potter. 
  • Movie - Harry Potter. If I Stay. Sagan om Ringen. Amelie från Montmarte
  • Music artist - Beyoncé, Coldplay och Ed Sheeran.
  • Genre of music - Blandat. 
  • Genre of literature - Älskar fantasy sjukt mycket men tycker om vanliga romaner också. Deckare kan vara sjukt spännande också.
  • Magazine - Oj haha läser typ aldrig tidningar, gjorde det förut men orkar inte köpa några längre så jag har inget bra svar haha. :/ 
  • Texture - Haha ingen aning.. Men kanske mörkt mörkt trä som är alldeles slätt och fint. Typ jättepolerat så det är alldeles lent när man drar på det. Förstår inte riktigt vad som menas med texture haha :'D
  • Time of day - Den tid på dagen då man kan äta brunch och dricka té och samtala alldeles för länge. Och sedan sent på kvällen när alla är lite myströtta och min sitter och viskar till varandra och dricker varm choklad eller té och äter något gott.
  • Day of the week - Om det inte är en helg som man jobbar på är lördagar sköna.
  • Tumblr - Min egen hannaawallberg.tumblr.com
  • Thing to do when bored - Äta hahaha. Titta runt på tumblr, titta på film eller serie. Äta lite mer. Gosa med vovven och jättekort med kissarna för annars blir jag jätteallergisk.
  • Celebrity - Beyoncé, Emma Watson, Johnny Depp, Will Smith, Scott Disisck (Kan skratta mig galen till hans kommentarer KUWTK) 
  • Class in school - Psyokologi
  • Drink - Iskall Coca Cola på sommaren. Iskall saft hemma hos Tanz. Varm choklad med grädde i. Juice på morgonen. Mjölk till kladdkaka.
  • Precious stone - Någon fin från någon fin
  • Animal - Hundisar
  • Flower - Jasmine (inte min prutt till kompis haha)
  • Time in history - Typ 1700-1800-tal. Älskar filmer från de årtalet med kläderna och allt.
  • Font - Haha jag venneee
  • Video game - HARRY POTTER alltså det är skitkul kommer ihåg när min fina vän Maya spelade det och man skulle springa runt och samla Berty Botts bönor. Skitkul
  • TV show - Argh en massa. Game of Thrones, The 100, True Blood, PLL, Suits, Marco Polo 
  • Play - Ring of Fire hahahaha ett drickspel som jag körde i somras på Olofs landställe. Fan vad vi garvade.
  • Sound - Ni vet cheezy stuff typ porlandet från bäckar, vågor mot stranden, ljudet en brasa ger ifrån sig hahaha alltså finns för mycket som jag inte orkar rabbla upp.
  • Fruit - Passionsfrukt mmmmm 
  • Vegetable - Avocado mmmmm
  • Store/shop - Zara, VILA, Bershka, H&M. Coop är också najs
  • Article of clothing you own - Oj typ mitt nyinköpta linne från Urban Outfitters och mina mörkblåa bootcut jeans från H&M grymt sköna! Mycket om mjukisar också men suger på att byta om till det haha.
  • Fashion/style - Ganska blandat faktiskt vilket jag själv kan störa mig på att jag inte riktigt kan välja nåt men det pendlar mellan helsvarthipsterbitch till brommaGkläder.
  • Pattern - Haha jag vet faktiskt inte. Astek-mönster är snyggt.
  • Workout - Springa när jag har lust men annars älskar jag lagsporter som volleyboll och handboll men badminton är grymt kul också!
  • Quote - Åh jag vet inte, har inget som finns sådär i huvudet.
  • Historical figure - Marie Antoinette hahah tycker hon var lite komisk med sina peruker och sina bakelser.
  • Boy’s name - I sånna fall skulle det ju vara något som jag skulle vilja döpa min son till. Hmm men tycker Benjamin eller Douglas är fina haha vet inte varför
  • Girl’s name - Jag och mamma har pratat en massa om det där och vi fastnade jättemycket på Juni, vet inte varför men det låter så himla härligt när man säger det.
  • Potato chip flavor - DILL med DILLDIPP
  • Meal of the day - Brunch och kvällsfika
  • Ice cream flavor - Typ gräddkola eller päron mmmums. 
  • Soda - Coca Colaaaa
  • Popcorn flavor - Smör och salt skareva
  • Season - Sommar
  • Month of the year - Juli (April, Oktober, December)
  • Word - Vet inte haha
  • Disney princess - Rapunzel i Trassel 
  • Insult - Hahaha alltså har ingen aning men Du är ful funkar alltid om man menar det...
  • Joke - Ingen aning
  • Cussword - Fitta
  • Letter - H för Hanna betch
  • Eye color - Gröngröna är så fint men tycker om chokladbruna ögon också.
  • Memory - Coldplay 2012 och Harry Potter-studion i England med mamma 2012. 
  • Dessert - Kladdkaka med grädde och mjölk men även chokladsufflé NAMNAMNAM.
  • Candy - Typ sånna där hallonshots eller vad dem heter som är sjukt sura alltså det vattnas redan i munnen nu när jag tänker på dem ahahha.
  • Restaurant - Suger på restauranger men tyvärr är Kinamuren grymt bra när man har gått och hungrat en halvdag efter en massa mat. Deras buffé är för bra.
  • Language - Tycker om franska otroligt mycket. Men mitt absoluta favoritspråk är nog den brittiska engelskan. 
  • Thing to learn about - Psykologi haha..
  • Thing about yourself - Min rumpt lol


hivvenation    •     •  

Omg så goda grejer här!?










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype