Lathet hit och dit

Blogga. Juste ja. Anledningen till min bloggtorka är att jag har varken haft lust att blogga eller gjort något roligt som jag vill dela med mig. Hela veckan har jag bara gått runt sömnlöst och ångestfylld. Men livet känns ändå okej. Fattar typ inte haha. 

Istället för promenad softade jag och den lata Tanzila i soffan med varsin kopp te i handen igår. Vi pratade ut. Jag tror att det är första gången sen vi har känt varandra vi sitter och prata om seriösa saker. Det var hur skönt som helst! 
Idag fyller den lilla motherfuckern hela 19 år och jag hoppas att din dag blir den bästa och att den blir ännu bättre ikväll när jag kommer och hälsa på! Såg att du fick tårta på sängen nu på morgonen. Bäst för dig att du sparar en bit till mig. Puss

❤️













Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype