if i didn't know better

har försökt skriva några decent inlägg men känner mig urlöjlig.
bristen på bloggandet beror bara på mig själv och min lathet.
jag har inget roligt att skriva om, inget häftigt att berätta om.
 
jag har inte riktigt kommit på än vad mer jag vill skriva om som jag tycker om.
det finns allt för mycket, men det måste vara något som jag verkligen kan skriva om.
 men jag fick en liten en idé, i will return with a brabrabra text in the future.
 
denna vecka har egentligen sugit.
hade ett bigg-as-fuck prov i måndags som jag har en slightly panik över nu efteråt.
dagarna efteråt har varit både snabba och långsamma.
gårdagen innehöll två lektioner, egentligen tre men jag tog sovmorgon och lyckades försova mig en halvtimme.
det sköna var ändå att det inte fanns någon stress där. tog min tid, kom tio min sent typ.
idag började jag halv tre, vadfan är det här? var i skolan i en halvtimme bara.
imorgon börjar jag typ ett och har en lektion på 45 min.. I mean, dude?
 
oh well, försöker vila mig inför helgen.
ska jobba på en fest från 18-02. kan även bli så att jag jobbar på söndag också.
men lördag blir nog najs, ska träffa mina gamla klassisar! lite studenskivbiljettsbyte osv. :D
 
hoppas att er vecka har bättre än min iaf, hehe.
 
pusss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype