fråga på fråga på fråga på fråga.

  • Put your music player of choice on shuffle and list the first 10 songs Good Life - OneRepublic, I Would - One Direction, Old Love/ New Love - Twin Shadow, Paradise - Coldplay, Revelry - Kings Of Leon, Suddenly I See - KT Tunstall, Born in the U.S.A. - Bruce Springsteen, London Bridge - Fergie,Who's Laughing Now - Jessie J, Fashion Killa - A$AP Rocky.
  • If you could spend a week anywhere in the world, where would it be and why? Would you take anyone with you? Då skulle det bli England i huset vi hyrde förra sommaren. Otroligt fint och mysigt! Skulle vilja fira jul där med släktingar och vänner, för det var verkligen så otroligt härligt och stämningsfullt. Kärade ner mig i omgivningen runt omkring också och det låg jättebra till så att man hade en liten stad i närheten plus att det tog typ en timme med bil till London.
  • What is your preferred writing implement? (eg. Blue pen, pencil, green pen) Bläckpenna, det flyter på bättre plus att det känns att jag skriver snyggare då också haha.
  • Favourite month and why? Skrev det förut men juli är väl en favorit eftersom att det är årets skönaste månad egentligen. Alla är lediga och det är som varmast. Jag gör i alla fall en massa roligt i juli, åker bort osv. Men annars är April, Oktober och December småfavoritet. I april kommer verkligen våren plus att jag fyller år så det är alltid en härlig månad. Oktober för då kommer hösten. Då är det inte ett sådant där pendlande väder som det är i September när det är iskallt på morgonen och sedan kokhett vid lunch. December för att då kommer oftast snön och det är jul och då blir allt så mycket mer mysigt med all julbelysning både hemma och i stan. Plus julmusiken.
  • Do you have connections to any celebrities (even minor)? List them. Näe men mina husdjur är rätt så coola så det kan man väl säga är något i alla fall.. eller?
  • Name 3 items you could pick up from where you are. Min mobil, boken Det går an och ett glas med chai-té
  • Do you ever play board games or other non-computer games? Got any favourites? Ja alltså vi det är typ ett måste att spela monopol på våra kompisars landställe men jag hatar egentligen att spela det för det är så uttråkande om man inte vinner snabbt haha, plus att jag blir våldsam om jag förlorar vilket jag ofta gör för jag tappar suget så snabbt. Men annars brukar vi spela kort i skolan eller hemma när vi har tråkigt.
  • A musical artist you love that isn’t well known I Sverige är de i så kända men Paramore, Editors och Anberlin är några jag tycker väldigt mycket om. Lyssnar egentligen bara på deras gamla låtar eftersom att jag lyssnade på dem som mest när jag gick i sexan haha..
  • A musical artist you love that is well known Beyoncé, Coldplay och Ed Sheeran
  • What is your desktop background currently? Något Windows-tema med med fina reflektioner
  • Last person you talked to, and through what you talked to them Pratade med pappa irl om att jag skulle gå och lägga mig igen och att han ville att jag skulle fixa disken haha.
  • First colour name you can think of that isn’t in the rainbow Brun
  • What timekeeping devices are in the room you are currently in? Min dator och min mobil haha.
  • What kind of headphones do you use? Vita plug-in från Sony som har schysst ljud men som typ stelnar helt när jag går ut i kylan alltså det är skitirriterande. Inte ens iPhone-hörlurar gör det.
  • What musical artists have you seen perform live? Coldplay, Charli XCX, Marina and The Diamonds, Rihanna,en massa på Bråvalla bland annat Avicii, Dada Life, Nicky Romero, och sen en massa på Summerburst bland annat Rebecca & Fiono, Krewella, David Guetta, Calvin Harris, Martin Garrix osvosv
  • Does virginity matter to you? Ja och nej, jag vet faktiskt inte. Ibland vill jag bara få bort det och ibland vill jag att det ska vara speciellt med någon jag verkligen tycker om. Stressar alldeles för mycket över det.
  • What gaming consoles do you or your family own? Haha wtf, PS4 och PSP men det vet jag inte vart den är.
  • What pets do you have? What are their names? En vovvsing som heter Love. Två cp-katter som heter Masoud aka Masse och Shirin aka ShirreBirre eller Sirin
  • What’s the best job you’ve ever had? Haha har egentligen bara haft ett jobb och det är det jag har nu så det är väl det bästa antar jag. 
  • What’s the worst job you’ve ever had? Det jag jobbar med nu när jag jobbar på fest lol..
  • What magazines do you read, if any? Denna fråga kom ju förut men jag läser inga "magazines" just nu
  • Inspiration behind your blog title? HAHA teenagelogic alltså, vi måste typ byta vårt namn snart för Gamm fyller 20 snart och är considerate as an adult alltså är vi verkligen vuxna snart vill inte tro det. "adultlogic" HAHAHAH nejmen aa, det var något jag i desperate times kom på när vi skapade vår blogg, finns ingen riktig tanke bakom det förut att det var tre fula 15-16 åringar som ville blogga tillsammans och det var vårt logiska tänkande vi skrev om.
  • Are you friends with any exes? Ja nyligen faktiskt, vilket jag tycker är ganska skönt men väldigt förvirrande vet inte varför men det har hänt så mycket som vi inte har någon aning om vad den andra har gjort så känner mig lite lost just nu men det är kul i alla fall. :)
  • Name at least one book you loved as a child. Jaguaren av Ulf Stark och Anna Höglund. Jättehärlig berättelse om en liten pojke som förvandlades till en jaguar en kväll.
  • What’s your native language? If that language has distinct regional variations, which variation? (eg. AU English, US English) UK ENGLISH MY GOD, så fint. Men franska också.
  • What email service do you use? Gmail biatch
  • Is there anything hanging on the walls of the room you are currently in? Ja ett liten träskåp och en tavla bakom mig.
  • What’s your favourite number, and why? Jag vet faktiskt inte, har aldrig haft tur i spel så har inget riktigt turnummer haha. :/
  • What did you have for dinner yesterday? Pyttipanna med ägg, haha vi var lata.
  • How often do you brush your teeth? Två gånger om dagen!
  • What’s your favourite candy/chocolate? Älskar typ all slags choklad och sedan de där hallonshotsen och jag kom en till de är runda och jättesura och är hälften lakrits hälften hallon. mmmmmm
  • If you were suddenly really hungry, what would you choose to eat? Jag skulle bakat en kladdkaka eller gjort några mackor, namnam haha alltså kladdkaka är alltid lite spontant men de bakas i perioder hahah!
  • What fandoms would you consider yourself a part of? HARRY POTTER 4ever och One Direction är de jag hållt ganska hårt med. Har inte orkat kolla Beybey eller Coldplay till exempel lite mycket hahaha.
  • If you could study anything, what would it be? Psykologi! 
  • Do you use anything on your lips? (eg. Chapstick, gloss, balm, lipstick) Vanligt läppbalsam men ibland ett litet nude läppglans. Det smakar jättegott typ kardemumma haha!
  • How would you describe your sense of humour? Ganska ironisk/sarkastisk och ibland lite barnslig men jag varvar allt med en massa konstiga saker som vissa bara förstår och själv gör (Blev glad när jag till exempel förstod att Alven var lika galen som jag.)
  • What things annoy you more than anything else? Dubbelmoral, folk som inte kan bestämma sig och mitt dåliga tålamod haha.
  • What kind of position are you in at the moment? Jag sitter på en stol
  • Do you wear much jewellery? Ibland ibland inte, är jättebra på att tappa bort grejer eller alltså att jag lägger dem på ett bra ställe och så glömmer jag bort vart jag lagt dem.
  • Who is the leader of your country, currently? Any other levels of government with leaders? (State, region, province, county, district, municipality, etc) Stefan Löfven Sossebror som inte gör så mycket känns det som men aa, det går framåt hoppas jag.
  • What do you carry your money in? Mitt bankkort oftast och sedan en fin svart plånka från mulberry som mamma säkert köpt falsk i thailandet.
  • Do you enjoy driving? Why or why not? Jag kör inte. Men har provat två gånger. Första gången var skitkul, andra var jag jättesur och har inte orkat/vågat köra mer.
  • Longest drive you have ever been on? Oj alltså vi brukar inte åka så långt med bil lol men typ när vi åkte från San Fransisco till nästan Los Angeles lol, vi stannade typ i mitten och bodde på ett motell i närheten av Hearst Castle
  • Furthest away from home you have ever been? Thailandet eller Malaysia
  • How many times have you moved house? Fyra gånger totalt heho
  • What is on the floor of the room you’re currently in, not including furniture? Massa kartonger och en klösbräda för kissarna samt massa mat från Tova hahah
  • How many devices do you own which can access the internet? Dator och mobilt
  • Is there is anything that is guaranteed to always make you happy? Min vovve
  • Is there anything that always makes you sad? Dåliga betyg haha :(
  • What programs do you currently have open? Google Chrome och Spotify 
  • What do you associate the colour red with? Blod och läpptsift
  • Last strong smell you can remember smelling? Chaité-pulvret
  • Last healthy thing you ate? Ägggg
  • Do you drink tea or coffee, and how much per day? Dricker båda men inte så ofta som vissa andra gör haha.
  • What do you associate the colour blue with? Havet och himlen
  • How long is the closest ruler you can find? Hahahah kan inte hitta någon 
  • What colour pants/skirt/etc are you currently wearing? Svart och vit
  • When was the last time you drank water? Det är vatten i mitt chai-té haha??
  • How often do you clear your browser history? Oj typ aldrig..
  • Do you believe nude photos can be artistic, rather than erotic? Ja
  • Ever written fanfiction for anything? Nej hahahaha
  • Last formal event you attended ingen aning min skolavslutning ahhaha men den kan man väl inte klassa som formell eller jag vet inte whatevz
  • If you had to move your birthday to another date, which one would you choose and why? En dag tidigare alltså nej vill inte flytta på den tycker den är bra som den är. Inte för tidigt inte för sent. Plus att jag alltid, själviskt nog, typ gått i skolan eller så och blivit firad hahah tycker det är lite tråkigt för dem som fyller år på sommarlov till exempel.
  • Would you prefer to be at a beach or in the countryside? Både och!
  • Roughly how many people live in your town? Bor utanför Stockholm vet inte över en miljon haha eller whatwhat
  • Do you know anyone with the same birthday as you? Ja en tjej som gick i min parallellklass i högstadiet
  • Favourite place to shop? Can be a certain store or a place where there are multiple stores London.
  • Do you have a smartphone? What kind? If you don’t, do you want one? YAS, iPhone 5c
  • What is your least favourite colour, and why? Typ beige, det är som en smutsigare version av vit vet inte varför men alltså när vit blir missfärgat blir det ju typ beiget och ah, ibland är det fint ibland inte.
  • How do you spell grey/gray? Grå :)
  • What time is it currently? 14.57
  • Is there anything you should be doing right now? Jag borde ha varit i skolan men fick mensmage och menshuvud så gick och la mig igen. Alltså jag skulle till och med gått på min första lektion för att jag inte gick på den förra veckan och får alltid dåligt samvete då och sedan får vi reda på att lektionen efter är inställd och då bailar Keno ur och jag blir skitlack men jag har redan bestämt mig för att jag skulle dra så var fett pissed. Men så kickar min mensmage igång och jag blev helt nere och mådde jättedåligt och somnade som en fet jävla stock och när jag sedan vaknade så mådde jag piss och kände mig ledsen så frånvaroanmälde mig på min sista lektion också. Det var lite skönt men var sur på mig själv för att jag var kvinna med en härligt elak livmoder som inte tycker om mig. :( :( Nu mår jag bättre men jag kom nu på vad jag borde göra; plocka ur diskmaskinen aka fiskmaskinen för den stinker äckelpäckel.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype