2015-01-27

Är i skrivande stund alldeles urpumpad på energi. Bokstavligen.
Imorse kräktes jag och det är typ coincidence i think not för igår när mamma satt och tittade på något program som handlar om i-lands-människor som inte vet vad de ska göra med sina kroppar utan vill att någon kärring på tv ska kommentera deras banala kroppsproblem och sjukdomar och just detta avsnitt handlade om vinterkäksjukan. I alla fall... Började typ må dåligt då och kanske till och med lite innan bara att jag vägrade se det som magsjuka. Nejnejnej absolut inte.
Kunde knappast sova i natt då magen krånglade och inte ville bli lugn. Jag trodde att jag tagit för mycket hostmedicin vilket resulterat till att kroppen inte riktigt klarat av det osv. Vad vet jag jag har i alla fall inte kräkts mer. Men mår prutt just nu. Magen är lite fram och tillbaka men kroppen vägrar att bära sig själv. Är så trött.
 
Har dragit på mig en stress-känsla över allt plugg just nu. Har ingen motivation över huvud taget men vill få allting klart så snabbt som möjligt.
Imorgon stannar jag hemma och vilar upp mig och tar tag i plugget. Annars kommer jag nog inte göra något annat vettigt haha. 
 
Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig i alla fall.
 
puuss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype