2015-01-18

Denna helg har funkat.
Har varit stressad, har varit trött men har även varit glad.
 
  I fredags stressade jag hem för att äta och fixa till mig och sedan drog jag till jobbet med två Red Bull i väskan för att jobba på en fest mellan 18 och 02 som jag kanske skrev i förra inlägget, whatevz.
Det var kul, fick blanda drinkar och samtala lite lätt stirriga och dragna 25-30 åringar som firade en kille som tagit läkarexamen. Det är ganska intressant att titta på, från en nykter synvinkel, när folk blir packade runt omkring sig. Hur de börjar stirra mer på en och försöker pratar tydligare än vad dem annars skulle gjort. Det är ganska underhållande när man är trött, har ont i fötterna och vill gråta för att man saknar sin säng.
Jag kom hem vid halv tre ungefär och hade sådana värkande fötter att det tog ett ganska långt tag innan jag kunde falla in i en härlig sömn som varade inte så länge som jag själv hade önskat.
 
Lördagen gick åt att träffa Milla och Jossan som jag senast såg i somras tror jag. Det var hur trevligt som helst! Vi fikade först på ett litet café vid Odenplan men som stängde klockan fyra så vi blev utschasade och gick istället till café 60 och satte oss lite bekvämt i de sunkiga fåtöljerna och fortsatte vår fika där. Vi hade en liten biljettutdelning till våra skivor och jag är superpepp på att gå på deras! Ska bli grymt kul, college -och pyjamaspartytema.
Jag kanske inte sagt det innan men min klass tema är 1900-tal, kommer bli grymt kul!
 
Idag skulle jag jobbat men det började tyvärr regna så jag behövde inte komma vilket jag i alla fall tyckte var jätteskönt för jag hade inte kunnat sova särskilt bra. Dagen bestod istället av att få mens, hasa omkring i lägenheten i min sköna morgonrock och vara allmänt trumpen och rastlös och sedan åka hem till pappa.
 
Imorgon tror jag att jag ska åka till Vällingby för att köpa ett par nya svarta byxor och kanske titta på lite annat fint. Älskar att shoppa ensam, hehe. Då kan man ta det lite lugnare och man behöver inte vänta. No offense men ja, tycker om att tänka ensam.
 
Hoppas att ni har haft en skön helg ni med!
 
puuuss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype