2015-01-10

sov till tolv idag.
åt en hejdundrans god frukost som bestod av ägg och bacon samt våfflor med kokos i.
usch och fy det var så gott.
en grym frukost gör mig alltid lite mer taggad inför dagen.
denna dag är fortsättningsvis planerad att sitta i pyjamas och plugga. vilket jag gör nu.
eller jag bloggar, men pluggade för typ två minuter sen, you get it?
 
igår hade jag alltså min första riktiga skoldag detta år. det var skönt man ganska utmattande.
har blivit allt för van med lov så det var en omställning.
fick träffa klassisarna igen och det var kul. som vanligt. tycker om dem.
inte mycket till stresslektioner. 
var inne i stan i tjugo min och sedan tillbaka i skolan igen för en onödig engelskalektion som jag kanske spenderade tio minuter på och sedan fick gå ifrån.
blev medbjuden till the crib men hade ingen lust. 
drog hem och softade galet. fick träffa min fina vovve som jag saknat som en galning.
åh han är bra luffsig, vill gosa med honom hela tiden, ska göra det snart.
 
ikväll ska jag, mamma och ulf dra på bio.
vi ska se pride, en brittisk komedi. hoppas att den är bra!
ska fortsätta plugga, kommer vara helt slut imorgon när jag gått igenom alla mina häften.
gosh.
 
oh well, hoppas att ni har en trevlig helg!
 
puuss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype