you're not on my level and you'll never be

hej buddies!
truly sorry för att jag inte bloggat på en vecka känns det som i alla fall, hehe.
 
nu är jag äntligen på benen igen och det är så skönt att inte ha den där äckliga känslan i magen som jag hade förut som gjorde att jag började kallsvettas och må ill varannan minut.
back to school i tre dagar sen är jag ledig igen. har alltså min sista skoldag imorgon och sedan har jag en skön långhelg framför mig där jag har planerat att ta det lugnt och plugga en massa! 
 
jag tar det lugnt allt för ofta nu för tiden. har ingen ork att göra en massa saker på helgerna när vädret är så trist. det är inte lika gå-ut-vänligt vilket gör att man bara vill stanna inomhus och mysa framför tv:n med en kopp varm choklad. sen har jag även en massa plugg som jag verkligen måste ta tag i så den ursäkten måste jag dra lite då och då haha. :(
 
har inte gjort något intressant förutom att ha köpt ett par nya svarta jeans som jag är glada över, vet dock inte varför det skulle vara intressant för er. whatevz.
 
puss
 
  
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype