Torsdag baby

 
Jag ser inte männskorna som går förbi mig vid Medelpadsvägen, för solen lyser för starkt. Mina rosa New balance är blöta. Vatten rinner ner längst gatorna och bildar stora pölar. Fåglarna sjunger uppe i trädtopparna där vinden som är varmare än den varit länge blåser. 
 
Trots att jag spydde upp min lunch och middag igår tog jag mig upp för att handla bröd och mjölk. Det är så kul att handla, speciellt när tjejen i kassan säger att man har en snygg jacka! 
 
Imorgon är det fredag, på kvällen ska jag äta Tapas på en restaurang som heter Caliente och dricka Sangria!! Sen är det lov! 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype