Spya och vin

 
På något sätt känns det som att man är 14 igen, det känns som att man är 14 och har fått sitt hjärta krossat, ni vet den känslan? Snubblar in i hallen efter 5.00 på morgonen och lägger mig i sängen. Är fortfarande full. Dansade hela natten. Köpte en latteshake på donken och spydde upp den 5 minuter efter.Alldeles för mycket vin och känslor på samma kväll. Jag hade kul med mina vänner, mindre kul när man lägger sig ensam i sängen och är vaken av rädslan av vad man har blivit för människa. Ensamheten växer liksom i mörkret, Så fort man sagt hejdå till sin kompis på nattbussen kommer den där ensamheten och tomheten. 
 
Vill sitta i mitt badkar och duscha i hela mitt liv och aldrig komma tillbaka.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype