mmmmmmm

1: Namn? Hanna
2: Stjärntecken? Oxe
3: Tre rädslor som du har? Mörkret, zombiesar och att någon nära mig ska dö
4: Tre saker som du älskar? Mat, vännerofamilj och att resa!
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? Arrogans, ohygienisk och tråkig klädstil
6: Har du lärt dig ett nytt språk? Nytt och nytt men franska är väl det det "nyaste" språket
7: Har du en Bästa vän? Har många fina vänner, tycker inte om att favoritisera för har alldelles för många fina vänner som jag tycker om!
8: Din sexuella läggning? Tycker om boyz
9: Din första dejt? Haha alltså, har nog aldrig varit på en dejt om jag definierar det rätt..
10: Hur lång är du? Runt 1, 62
11: Vad saknar du just nu? Min mormor, villa gosa med na' ! Och mina klassisar, har varit utan dem nu allt för länge :( Och Tanz o Gamm och Hivris u too.
12: Vilken tid föddes du? Ingen aning haha, glömmer alltid bort det när mamma berättar det
13: Din Favoritfärg? Grönt för det är skönt, brunt för det är mjukt, blått för det är som havet och svart för att det alltid är snygg. Sen typ flammingorosa också, det är coolt.
14: Är du kär i någon? Nej inte vad jag vet i alla fall.
15: Favoritcitat? Suger på sånt där :/
16: Favoritplats? Å det finns många platser jag tycker om men älskar London! och Gamms soffa.
17: Favoritmat? Schnitzel och gyros
18: Är du någon gång ironisk? Är alltid ironisk ;)
19: Vad lyssnar du på just nu? Make me feel better av Alex Adair
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Om den har humor, utseende och kläder!
21: Skostorlek? 37
22: Ögonfärg? Blå-gröna
23: Hårfärg? Oklart men något blandat mellan ljusbrunt och blont
24: Favoritfärg på kläder? Svart, vitt, blått och brunt.
25: Har du någon gång busringt någon? Yes.
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Svarta skulle jag tro, orkar inte kolla. 
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? Desperata tonåringars begär efter uppmärksamhet.
28: Favoritfilm? Tänkte lite på den för ett tag sedan men ni alla vet att HP går först. Sedan tycker jag jättemycket om Alice i Underlandet, Amelie från Montmarte, Kalle i Chokladfabriken, If I Stay, Sagan om Ringen och The Hangover.
29: Hur känner du dig just nu? Är sjuk och har ont i magen/ryggen för att jag har hostat så mycket de senaste dagarna.
30: Någon du älskar? Älskar mina vänner och min fina familj samt min hund och mina utvecklingsstörda katter.
31: Din relationsstatus? Singel :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
32: Din relation med dina föräldrar? Den är bra tycker jag! Den ena kanske bättre än den andra under de senaste åren.
33: Favorithögtid? Älskar julen. Plus min födelsedag ;)
34: Tatueringar/piercingar du har? Bara i öronen vaaa
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Vill ta fler i öronen men är för feg. Och tatuering skulle vara en hp-symbol (deathly hallows) typ på handleden eller på sidan vid revbenen.
(Hoppade över en irrelevant fråga haha)
37: Hatar du och ditt ex varandra? Nej inte längre vilket är skönt! eller hatar och hatar men ah :)
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Haha nej mer typ "När är ni i mossen?" vilket är som ett godmorgon sms. Fast jo ibland godnattis om man snackar med någon precis när man ska sovis va.
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Om snap räknas så ja hahahah..
40: När höll du senaste handen med någon? Mamsen när vi pratade lite allvar med varandra
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Ungefäris fyrtio min kanske.
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? HAHA u bet, har fan inte rakat mina ben på en månad kanske mer för ens igår vilket var så sjukt skönt!
43: Vart är du just nu? I mi madres lägenhet sittandes på soffan
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Becc eller Tanz haha
45: Har du varit på ett bröllop?  Jaa
46: Bor du med dina föräldrar? Yes
47: Längtar du till något? Jaaaa min studeeeent
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja!
49: Har du varit underviktig? Yes en snabbis haha, sen åt jag en massa under sommarlovet
50: När kramade du någon senast? Love när vi myste
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Inga problemas haha
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Ingen aning, kanske?
53: Något du inte gillar med idag? Att jag är sjuk och att jag inte kan känna någon smak på det jag äter så äter typ inget :(
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Will Smith, Johnny Depp, Emma Watson eller Scott Disick
55: Vad tänker du på mest? Allt mitt plugg och att jag måste kolla nytt jobb snarast.
56: Din konstigaste talang? Kan rapa rätt så fräscht och dansa groovy när jag är packad.
57: Har du några konstiga fobier? Nej eller hatar fötter.. Och sprutor men det är ganska vanligt så naj..
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Framför om det inte är skolfoto hahahaha!
59: Vad var din senaste lögn om? Inget jag kommer på just nu..
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Haha ingen aning, via telefon ?
61: Tror du på spöken? Ja och nej :S
62: Tror du på magi? O JA!!
63: Tror du på lycka? Absolut!
64: Hur är vädret just nu? Det är relativt mörkt ute så har ingen aning, men det är väl kallt.
65: Vilken var den senaste boken du läste? Det går an, tråkig skolbok jag var tvungen att läsa. :'(
66: Gillar du lukten av bensin? JA!! Speciellt från båtar det luktar sommar då mmmmmm.
67: Har du några smeknamn? Hannzy, Hannz, hannispannis, hetbrud96 nej men ah
68: Senaste skadan? Min kära lillasyster har nu under typ fem dagar kommenterat två jumbofinnar jag har i mitt ansikte som har blivit till två feta sårskorpor så det ser ut som att jag har smile-gropar haha... Så hon säger såååååår och blåser och pillar på mina kinder.. Det är väl de två senaste "skadorna" jag har haft tror jag.
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Spenderar helt klart, usch.
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej inte om jag inte tvingar ner näsan.
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ja snörena på mina pyjamasbyxor.
72: Favoritdjur? Hundiiis
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Försökte sova som en galning
74: Vad tror du satans efternamn är? Wtf
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Å blir alltid blad av September av Earth, Wind & Fire
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Mat helt klart
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Nu vet jag något som du inte vet
78: Har du varit olyckligt kär? Yes box, all the time hehe.
79: Ditt favoritord? Vet inte hahaha, har olika perioder med ord. Det märker Becc alltid när vi jobbar tillsammans hahah
80: En bra blogg du följer? Mmmm suger på att följa "kända" bloggar. Tycker inte att de är intressanta. Men brukade läsa HanaPees förut hon är grymt rolig! Och bäst på ful-selfies och att beskriva allt ful-bra i livet på ett roligt sätt så att man garvar läppen av sig.
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Stahp da h8.
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej inte vad jag vet.
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Liten vatten o skog och en fin sol.
84: Har du haft sex? Nej
85: Har du köpt kondomer? Nej 
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Nej är bäst.
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej? Ja
89: Kysst någon i regnet? Hahaha nej 
90: Haft ett jobb? Ja
91: Lämnat huset utan plånbok? Ja all the time
92: Mobbat någon på internet? iNej
93: Haft sex offentligt? Nej
94: Rökt? Ja
95: Druckit alkohol? Yes all the time
96: Är du vegetarian/vegan? Nej. Men skulle kunna/vill vara vegetarian eller demi-vegetarian! Nej men har skuldkänslor ja lol
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Hört talas om Sims-maraton??
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Nej men serier på datorn mmmm
99: Varit utomlands? YES
100: Fått ditt hjärta krossat? YEEES


hivvenation    •     •  

HAHHAH hört talas om sims maraton omg du måste göra en hp tattoo!!!!!.

Tanzi    •     •  

Du mobbar mig på internet all the time!!!

Svar: u too biatch
teenagelogic.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype