Minus grader rensar luften

 
Vaknar upp av larmet som går 7.00. Känslan av att ha 1 ton snor i hjärnan är inte skön. Satt i duschen ett tag och bestämde mig för att stanna hemma idag. Det är så himla fint att solen är framme, och det är så himla himla härligt att solen går ner runt 17.00 numera!
 
Fick två jättefina chokers av Hivron. Funderar redan på matchande outfits haha! Idag ska jag försöka sitta med matteboken...
 
Ibland får jag en konstig känsla i kroppen när jag sitter hemm på dagarna. Har ni någon gång känt den känslan? När man är sjuk och alla andra är i skolan och det är fint väder. Eller när man varit hemma flera dagar i rad utan att ha gjort ett jävla skit. En sån känsla har jag nu. Får väl åka till skolan imorgon även fast jag nyser slemsnor och inte kan andas. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype