Maddafakking tråkig

 
Sitter i skolan och lyssnar på låtar från Palo Alto. Vår vikarie är fett skum. Idag fyller Saga år och även min lillebror så jag hoppas det blir tårta för både mig och henne!
 
Just nu är det grått ute. Himlen är grå och vägarna och snön med. Vikariens hår är också grått.
 
Saga säger att jag ska skriva om syrsorna i taket i mitt skallben men det är för privat. 
 
Förösker kontakta Saga med våra rovdjursläten men en tjej i klassen dampade på mig hehe.
 
Har tittat på studentklänningar hittar ingen fin.
 
Idag åt vi kassler med tomatsås. 
 
Det här är ett tråkigt inlägg.


hivvenation    •     •  

men fy kassler

hivvenation    •     •  

men fy kassler










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype