Frusen

Sitter och undrar varför det känns som att det är -10 grader ute när termometern visar 0. Te värmer inte. Jag fryser ända in i benen. Ska nog ta ett varmt bad. Snart är det lov och har ingenting planerat! På fredag ska jag äta Tapas, det är något jag aldrig ätit så det ska bli spänande hihi. Den 4 mars ska jag tatuera mig men får se ifall jag avbokar om jag hinner ändra mig!
 
Tittar efter studenklänningar nu och det är så svårt för jag vill liksom inte ha något som någon annan har. Här är ialafall några klänningar jag kan tänkas ha! Tror jag kommer köpa den första eller andra men har ej bestämt än, kanske köper alla;))
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype