"50 shades of fucked up"

 
Usch, jag börjar tycka det är löjligt att skriva någon halvdan hälsningsfras som om jag skulle skriva en dagbok jag haft under madrassen i fem år.
Men.. Hello mi Lovers för det är Alla Hjärtans Dag och jag tycker om er.
 
Idag gick jag och såg 50 Shades of Grey med Becc, och hehe den var braaaa. Too good to be true typ, för Jamie Dornan är satsnygg och Dakota Johnson passar någorluna bra som huvudpersonen så det var en bra film. Till er som ska se den nu i helgen, alltså till er tjejer, ni kommer tycka om den haha! Tyckte det var så himla konstigt när tjejer gick tillsammans med sina pojkvänner som att det skulle vara någon slags foreplay och de sedan skulle dra hem snabbt och ha romantiskt sex eller liknande hahaha!
 
Men jag och Becc hade kul även fast det var lite halvstelt med alla par som var där. Vi hade en kille bakom oss som satt och kommenterade filmen ganska ljudligt vilket gav oss ett ganska gott skratt. Becc var även på humör att kommentera filmen med ett högt "MEN" som hon själv blev överraskad av och jag själv kunde inte låta bli att skratta högt hahaha.
 
Denna vecka har varit behaglig om man kan säga så? Känns som att jag har halvdagar och är ledig nästan jämt nu. Hade alltså bara en lektion i måndags och sedan var jag ledig i onsdags men då bestämde jag och Alva att vi skulle plugga på vårt gymnasiearbete med Keno också, så vi satt hemma hos Alva och försökte skriva en massa. Det är alltid svårt att försöka plugga hemma hos någon för det slutar alltid med att man gör något annat, som till exempel denna gång så slutade det med att jag hade dans-show i Alvas kök samtidigt som jag fixade min mackor. Men vi hade det mys och skrev lite så det var bra. :)
 
I fredags drog klassen till Stockholms Univeristet vilket gav alla en liten lätt ångest eftersom att detta är sista terminen som vi är en hel klass och sedan är det upp till oss själva att plugga och vara självständiga. Tyckte det kändes läskigt men samtidigt otroligt spännande. Att vara där uppmuntrade mig verkligen att plugga vidare, vet dock inte om jag ska söka nu till hösten bara för att se om jag kommer in på de program jag sökt till men det är ju alltid smart att prova. 
 
Imorgon blir det jobb för mig och nästa vecka blir det en massamassamassa plugg. Hoppas att allt blir bra hehe. Har en inlämning och ett prov och är lite smått stressad över båda två..
 
Oh well, hoppas att ni har en skön helg.
 
puusss
 
vi var tvungna att ta en gosig selfie i kramrutan som de satt upp i skolan för en pre-alla hjärtans dag haha!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype