when a fire starts to burn

Tjaa tjena! 
 
Det är bara uppdaterings-inlägg som ni får nu när jag/vi inte har någon fantasi. 
Idag mötte jag upp min saknade och härliga vän Maya och vi gick till ett mysigt och svettigt cafée i Gamla stan och satt där i lite mer än två timmar vilket var supermysigt! Hur skönt som helst att snacka med henne om allt och ingenting, fan har så otroligt många roliga minnen med henne från när vi var små/fula små tonåringar och vi kan inte sluta snacka om allt vi gjorde då. Vi var grannar i typ 14 år, helt galet. 
 
Har inget speciellt på hjärtat, känns bara som att alla rutiner börja fungera nu. Redan trött på skola och taggad på fredagar och helgen hela veckan. 
Har spelat Sims 4 lite fram och tillbaka, det är superkul men jag skulle hellre vilja spela det med syrran för då blir allt så knasigt och roligare haha. 
 
Hoppas att alla har en skön helg.
 
pusss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype