bajs

fyfan. jag mår piss. aldrig mer igen förkyld + utgång. har aldrig varit såhär förstörd hahah!
 
Igår var dagen äntligen kommen, Josses och Jasses 18-års middag + utgång med hela gänget. Har taggat otroligt mycket till denna dag men självklart hinner jag dra på mig världens förkylning som höll på att kål på mig hela kvällen/natten. Kämpade mig runt omkring hemma hos Josse och sedan på klubben och mina nyfunna vänner fick skrika till barterndern vad jag skulle ha eftersom att min röst var nästan bokstavligt talat borta. Hade så ont i min hals och inget gick ner och jag orkade verkligen inte vara halvt nykter och dansa med en okänd kille som jag inte ens vågade titta på för ens jag tvingade mina kompisar att gå. Hahaha!
 
Jag förstår inte hur jag kan sitta uppe nu och blogga men min hals vägrar att ge sig, har så himla ont. Kan varken svälja eller andas in utan att det bränner som satan. Jag har sovit i mindre än fyra timmar och ska rösta om någon timme med mamma. Pellerente. Är glad att jag inte är äckligt bakis med denna förkylning, fyfan.
 
(fortsätter detta inlägg en dag efter)
Valetvaletvalet. Är lite torn apart nu när det har blivit regeringsskifte, har liksom inte riktigt satt mina fötter på en sida än men aa, röstade helt på Miljöpartiet så hoppas på lite mer förändring nu. 
Men fan vad jag spottar på SD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
puuuss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype