Mänsklig värme, snälla kom närmre

 
Jag vet inte vad som är problemet. Eller jo jag vet vad problemet är men jag vet inte hur man gör. Det känns så tomt. Jag kommer hem och det enda jag gör är att kolla på mobilen varannan sekund för att kolla ifall han har hört av sig. Jag orkar inte känna mig såhär patetiskt ensam. Jag hatar att jag ska behöva någon. Men tyvärr så är alla olika och jag är en sån människa. Hur gör man nu för tiden? Hur pratar man med folk? Hur får man någon att tycka om en? Är man för på om man hör av sig och hur länge ska man vänta tills denne andre hör av sig? Vill helst ha någon som man kan kolla på gamla filmer med och kyssas med. Någon som man kan skriva med när man känner sig ensam. Ingenting behöver vara så jävla komplicerat!! Känner mig helt vilse och ensam i den här världen. Känns som jag sovit och nu vaknat upp i en värld där allt handlar om endast engångsligg. Ska sätta på mig sockor och koka te, sedan blir det portkod avsnitt 3!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype