Akohol

 
Igår kväll när jag låg hemma och gjorde ingenting sa Saga till mig att komma över till henne. Jag hoppade in i duschen snabbt och fick med mig två vinflaskor. Helst spontant bestämde vi oss för att ta en öl på söder med Nils och hans vänner. Kvällen slutade med fylla. Som vanligt. Det var iallafall en värd kväll. Bättre än att ligga hemma och börja tänka alldeles för mycket!
 
Ikväll blir det mer vin. Vi har inte bestämt oss för om vi ska till Baba Sonic eller Collage. Jag vet verkligen inte, vill vara på båda ställena lika mycket! Och när jag kommer sitta och dricka vin kommer mina kära vänner stå i Radiohuset och sjunga i takt med Thomas Stenström. Jag står på den listan men hinner inte. Blir galen vill också se Thomas. Saknar att vara på konsert och sjungskrika till så fina texter. Man känner verkligen så himla mycket då!
 
Nu måste jag skynda och klä på mig osvosv ha det!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype