We're giants in a little man's world

Har just druckit upp mitt te och ätit upp tre digestivekakor med philadelphiaost på. Standard. Klockan är några minuter över tolv och det kanske är dags att sova men känner för att skriva lite först. Har dock inget speciellt att skriva om men vill skriva ändå. hahaha va?
 
Skrev ett kursprov i fysik idag. Har fortfarande ångest över att jag inte pluggade till detta prov, så jag vill helst bara glömma bort allt och typ bara tänka på glass och gula vattenmeloner.
 
Imorgon bitti väntar ännu ett till prov. Enegelska nationella muntligt. Prata engelska, åh min starka sida, pfft not. Aj lajk speaking english så much bikkos aj äm väri god at it. Är i alla fall bättre än Vilmer, hahaha xD
 
Efter Top Model gick jag ut och mötte Rasmus och Max och tog en låååångpromenad. Vi gick runt i typ 2 timmar och pratade om allt och inget. Vi gick bland annat förbi Maxs (förhoppningsvis) framtida hus. Superfint och stort hus och ligger i ett najs område. Det enda vi tänkte på var inflyttningsfesten. hahahha nämen det kommer bli riktigt mysigt i sommar, om han nu får huset. Håller tummarna för dig Maxiboy :)
 
Åh herre, det tog en halv timme för mig att skriva det där. vafan?! 
Måste nog sova, natti
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype