Göra allt för att inte plugga

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Maj

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Hmmm, kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - The dark knight rises<3

4. Har du bra självförtroende? - Hyfsat bra!

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Råna en bank  

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Äta, sova, dö.

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Stora fina ögon, fina tänder, perfekta läppar, solbränd

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Manikan Burom

9. Någon du har kysst - Någon Isak

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Nej :( 

11. Den du senast sov över hos - Vilmer Olsson

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Max Schömer

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja men har haft den alldeles för länge men kan inte bestämma mig vilken bild jag ska ha annars.

14. Vad väljer du, godis eller chips? - Godis, socker socker socker<3

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? -  Det kom fram en tjej och sa att jag hade en mensfläck på mina byxor, woooaaahhhh tur att jag bodde nära 

16. Hur uppvaktar man dig? - Skratta åt mina skämt

17. Har du rykten efter dig? - Skulle inte tro det va?

18. Din sämsta egenskap? Att jag har svårt att säga nej. Eller jag vet inte hur det är nu men jag hade i alla fall svårt att säga ja förr. Annars hör jag väldigt dåligt, hahaha

19. Din bästa egenskap? - Jag är superdupermega snäll. Tror jag

20. En låt du är beroende av? atm, Coldplay - A sky full of stars, lyssnar sönder den!

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "Glöm inte majs"

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Mor, hon lagar god mat :D

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Såklart!

24. Har du kysst en kompis? - Ja!

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Alldeles för ofta nu på senaste tiden, paraknaaaas

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Så länge man inte låter det ta över ens liv och skapar sig ett beroende skiter jag i vad folk tar eller inte tar.

27. Vad hatar du? - Larver

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Kan tänka mig men vet inte hur bra det skulle fungera

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Jag sover så djupt så jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer om, det suger! :(

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - 55 kg, har inte gått upp eller ner på 2 år. Hoppas detta håller föralltid

31. Hur lång är du? - Runt 169 cm

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Snabba cash är den enda jag kommer på just nu.

33. De bästa svenska skådespelarna? - Älskar Björn Gustavson

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter, always and forever

35. Ditt humör för tillfället? - Jag har nog aldrig haft så mycket ångest

36. En vacker person? - Jennifer Lawrence

37.Har du instagram? - gammburom, follow or die

38. Vem kramade du senast? - Tanzila Mir

39. Vem träffade du senast? - Mor och syster

40. När slog du dig senast? - Slog mitt huvud i en tavla, en bild på när Peter var liten på träslöjden, very cute

41. Någon du vill träffa? - Albert Einstein, vill se hans tunga

42. När grät du senast? Varför? - Idag, såg en video och tårarna bara rann

43. Sminkar du dig varje dag? - Everyday

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Snygg som mor, smart som far

45. Är du helsvensk? - Inte det minsta!

47. En artist du inte gillar?  - Conchita Wurst, drömmer mardrömmar om hen

48. En artist du gillar? - Ed Sheeran

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Att jag flyttade till Sverige och har fått så många fina vänner

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - En bra mamma, någons fru, chef, pensionär, en snäll tant med långt vitt hår som ger barnen massa bullar och godis. 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype