Days until update

Tror ni verkligen att jag orkar skriva en labbrapport nu?! Då tror ni verkligen fel om mig hahaha! 
Ska uppdatera lite saker som händer i framtiden... here we go!
 
25 dagar - Påsklov! Ska bli så skönt!
 
29 dagar - 19 år! (Inget jag längtar till speciellt mycket)
 
44 dagar - Valborg♥
 
80 dagar - Göteborg! Nummer ett på längtarlistan just nu!
 
85 dagar - Skolavslutning.. Sommar och fri från skolan i 2 månader
 
87 dagar - Summerburst!♥
 
100 dagar - Bråvaaalllllaaaa baby!
 
143 dagar - Palma Nova/Magaluf med tjejerna!!!!
 
Sommar14 kommer bli gryyyym!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

jag trodde att hen med vit keps hade trosor/kalsonger på huvudet










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype