Planer för sommaren

Precis som Hanna var mitt humör på topp idag! Hade en helt ok onödig skoldag och slutade väldigt tidigt. Hamnade på Odd Molly-utförsäljning några kvaterer bort från skolan och fick hem en blus och en stickad tröja, såå glad och nöjd! Sedan gick vi runt i stan och kollade lite kläder :)
 
På kvällen satt jag och mamma och drack te och kollade lite på resor. Slutade med att vi bokade en resa till Paris i början av augusti!!! OMG SÅ TAGGAD!!!!!!!!! AAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!
 
Så här har jag planerat min sommar hittills..
 
6 juni : Göteborg och Håkan!!<3
 
11 juni: Skolavslutning!
 
13 juni: Summerburst!!! Weehååå
 
18 juni: Åland med gänget!!
 
23 juni: Börjar sommarjobba fram till augusti! Para kommer finnas brår
 
26 juni: Bråvalla! Har biljett men funderar fortfarande om jag ska gå eller inte :/
 
1 augusti: PARIS!!!! Åker med mor och syster, det ska bli så mys!
 
8 augusti: Magaluf med tjejerna!!! 
 
FATTA VILKEN NAJS SOMMAR???!!!!!
 
PS. Om någon är intresserad av Bråvalla tredagars festivalpass (utan camping) eller vet någon som är intresserad kan du kommentera här eller skriva till mig på något sätt. Priset kan diskuteras ;)
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

ahhahah gamlingen i grönt där bak










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype