Jag ser domen i dina ögon

Veckan börjar bra med sovmorgon fram till klockan tolv, jag älskar måndagar!!
Dock kommer resten av veckan vara ganska jobbigt tror jag, förutom torsdag, massa inställda lektioner och så får vi skoldatorer. Så taggad, not! eller joo lite har i alla fall köpt en datorväska whooo!
 
Har fått lön och gjort av med halva lönen, shit inte braaa! Fast har köpt en väska så jag är superglad och supernöjd och nu ska jag spara resten till alla resor i sommar. Oh yeees jag längtar!!
 
Jag har typ tappat min studiemotivation! :( Jag vet inte vad som har hänt. Asså orkar inte göra någonting som har med skolan och göra. NADA! Tycker det är så jävla tråkigt för jag vill ju ha bra betyg. Vad ska jag göra?
 
Whatever nu ska jag kolla på Paradise Hotel, det är fan semifinaaaal!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype