För Gud som sover vid ratten,för dina vänner och mina. Amen.

 
 
Jag har haft den här sidan uppe flera gånger de senaste veckorna, jag har varit bered på att skriva för livet med hjärtat. Men varenda gång stirrar jag på den tomma rutan med tom blick. Vad ska jag skriva om? Vad jag gör om dagarna? Varför skulle det intressera er hur många timmar jag har engelska eller vad jag äter till frukost? 
 
Jag har inte skrivit för att mitt liv är tråkigt helt enkelt och det skulle vara tortyr för er att läsa om mitt liv för det händer ingenting förutom det vanliga. Jag själv läser aldrig såna inlägg. 
 
Helst skulle jag vilja sitta på en bänk i mitten av augusti mitt i en park, mitt i allt kaos och låta folk tycka att jag är knäpp som sitter aldelles ensam och blundar med ansiktet mot himlen. Helst vill jag att det ska vara varmt och ljust igen. "Jag är inte gjord för dessa dar" 
 
Juste jag är 18.
 
//TANZILA
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype