drunk on love

 
inspirerad av hivron min kära vän för jag har inget vidare att snacka om förutom att jag åt ett ton med kiwi och nutella istället för middag... vad?
 
 
detta hände år 2013

- Jag fick mitt första F på ett prov lol
- Jag slutade första året på gymnasiet
- Jag fick inget sommarjobb, därav inge para
- Jag var på Bråvalla med Jasmine, Alva och Becca (beztfezt)
- Jag fick "utegångsförbud" under hela sommarlovet :)
- Vi köpte hund, cpLove
- Åkte bland annat till Västkusten och Barcelona
- Flyttade från Vällingby för gott till Bromma och ny villa
- Jag blev aldrig kär på riktigt
- Började andra året på gymnasiet
- Gjorde en massa ointressanta grejer också
- Juste, jag blev jagad av Jesustanten
 
 
detta vill jag ska hända och detta kommer att hända år 2014
 
- Göra Tanz 18års dag till den bästa!
- Gå på Veronica Maggios konsert
- Fira många andra vänners 18års dag, haha detta år kommer bli jobbigt trots allt
- Fira min egen 18års dag på bästa möjliga sätt, förtära alkohol så att mina föräldrar börjar hata mig
- Höja mina betyg, lol
- Gå ut andra året på gymnastiet
- Gå på Summerburst med bästa Alva
- Fixa jobb
- Fixa körkort (börja övningsköra i alla fall)
- Resa utomlands hoppas jag för fullt!
- Bli kär
- Börja tredje året på gymnasiet
- Och en massa onödiga och ointressanta grejer aswell
 
Hanna Wallberg sommaren 2011 hemma Tanzila Mir tillsammans med Gamm Burom om jag kommer ihåg rätt. Tider det.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype