första januari 2014

 
Gårdagens nyårsfirande började hos Josse. Vi åt en god middag och alla tjafsade och skrattade åt saker vi inte förstod oss på som vanligt. Alla styrde sina steg mot helt olika fester runt tio. Jag och Alva åkte till en gammal klasskompis fest i Vinsta/Nälsta där vi träffade Tanz, Gamm osv.
Lulltrullilull hela kvällen/natten. Hade så kul med Alva och resten, tolvslaget var grymt.
Några hade köpt en massa fyrverkerier, mina öron var helt sönderbombade efteråt.
Blev utslängda efter ett tag, jag och Alva drog och blev stalkade av ett par grabbar i en Volvo tills jag ringde mamma och skrek att hon skulle hämta oss. Nykter mamma<333
Trötta och pratglada kom vi äntligen hem, vi gick och la oss på en gång efter att ha myst lite med en glad Love.
Vaknade runt halv tolv, åt en brakfrukost och tittade på en massa toddler and tiaras, så värt.

Lagade en god och för tidig middag runt halv fem eller nåt... Är fortfarande hungrig och vi har inget värt att äta hemma, värsta som finns. Buu..
 
Ska göra en bildbomb och ett matinlägg. stand by.
 
puss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype