Några listor och två bilder som inte är mina.

4 saker som finns på min do-before-you-die-list 

- Ta motorcykelkörkort

- Rest jorden runt

- Flytta till ett annat land under något år eller så

- Bli kär på riktigt riktigt

 

 

5 saker som jag hatar

- Lögner, riktigt feta lögner

- Dubbelmoral

- Krångliga vänner hahahah

- Ångest

- Köpta fiskpinnar och majonäs


6 ord som beskriver mig

- Positiv

- Pratglad

- Otålig som fan

- Hungrig

- Rastlös

- Mysig

 

 

7 saker jag älskar

- Tanken på mat, att äta mat, bilder på mat, mat.

- Min relation till min familj och mina vänner. 

- Att få bra betyg, en av de härligaste känslorna när man vet att det lönar sig om man kämpar för något!

- Att resa. Älskar att resa!!

- Musik, åh vad det kan få en på det humör man verkligen vill vara på.

- Läsa en otroligt bra bok som man inte kan slita sig ifrån och som man blir så jäkla ledsen över när den nästan är slut.

- Besvarade känslor, en obeskrivlig känsla

 

 


hivvenation    •     •  

FISKPINNAR ÄR DET GODASTE SOM FINNS DIN SATMARA!!!!!!!!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype