Tråkiga frågor

1. Vem är din bästa vän? Åh jag har nog alldeles för många men bästbästa måste nog vara min syster Neui<3

2. Vad har du för skostorlek? 38-39 beror på vilka skor.

3. Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer väl då och då hehe

4. Vilket är ditt favoritnummer? 9

5. Vad var det senaste du åt? En citronmuffins med citroncrème, mums

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Gul, som nu

7. Hur är vädret just nu? Växlande molnighet och 2 grader. Brrrr

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Ernst 

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Håret, ögonen, längden, leendet, kläder och skor :)

10. Tv eller dator? Dator alla dagar i veckan

11. Favorit TV-program? Vem vet mest? och såklart Paradise Hotel<3

12. Har du några syskon? Yes, en lilsis

13. Längd? 168,5 cm

14. Hårfärg? Mörktmörktmörktbrunt men inte svart!

15. Ögonfärg? Tråkiga bruna ögon 

16. Använder du kontaktlinser? Nej, inte än i alla fall 

17. Favorit högtid? Kan inte bestämma mig mellan jul och midsommar. Just nu är det nog jul!

18. Favorit månad? April april din dumma sill

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja, det har jag nog :/

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Maleficent, helt ok bra film! Angelina Jolie är fett snyyyggg

21. Favoritdag på året? Topp 3 favoriter.. 16 april, 24 december och 31 december/1 januari

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Men ja :( Måste fan ändra på det, kommer aldrig få gå på dejt annars. Ingen frågar ju mig :(

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej, gymnastik inte min grej

24. Kramar eller kyssar? KyssKyssKyss

25. Choklad eller vanilj? Vaniljglass med chokladsås, tack!

26. Har du tattueringar? Nej! Vet fortfarande inte om jag vill ha det eller inte

27. Vad lyssnar du på just nu? Listen - David Guetta feat. John Legend. On repeat!

28. Är du kär i någon kändis? Har alltid haft en crush på Dylan O'Brien

 

29. Vilka böcker läser du just nu? Jag läser inte, hehe

30. Piercingar? En i varje öra :)

31. Vad gör du just nu? Väntar på att Paradise Hotel ska börja :D

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Har ni smakat popcorn med chokladsmak?! Choklad!!!

33. Hundar eller katter? Hundar!

Molly<3

34. Favoritblomma?  Kaktus<3

35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Jaa, det tror jag!

36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? För många :/

37. Har du älskat någon nångång? Det har väl alla? Jag älskar Mor<3

38. Vem vill du träffa just nu? Jus nu vill jag träffa mormor och äta hennes goda mat<3

39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, absolut! 

40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Om luftgevär räknas som pistol, annars näää

41. Gillar du att flyga med flygplan? Åhhh jaaa!!! Så spännande att vara på väg någonstans. Men jag sover alltid oavsett hur långt jag åker

42. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt yeah

43. Hur många kuddar sover du med? Har alltid 3 kuddar i sängen men sover med 2

44. Saknar du någon? Ja, det gör jag :(












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype