Min önskelista

* En laptop, helst en som jag har nu, som vi fått av skolan. MacBook air!
 
 
*Nya,snygga hörlurar.
 
*En spotifylista med just good music by Saga
 
*Ny tapet i mitt rum.
 
*Pengaaar!!
 
*Att mina nära och kära ska må bra.
 
*Dr Martins.
 
 
 
*Färgkritor, pasteller,penslar,målarfärger och papper till.
 
 
 
*En systemkamera.
 
*Snygga ögonbrynxD.
 
*Att Max ska ha FF på nyår.
 
*Clean parfymen, Warm cotton.
 
 
 
*Långt hår:(
 
*Tillbaka min bortappade plånbok.
 
*Resa utomlands.
 
 
 
*Att något bokförlag ska vilja ge ut min bok (När den är klar)
 
 
 
*Fler kommentarer på bloggen, Vilka är ni??
 
*Biobiljetter
 
*Fika med Håkan.
 
 
 
Listan kan göras låång men här är ett par grejer jag har in mind!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype