de e bra här va

I skrivande stund har jag ångest över alla bilder som jag är tvungen att ladda upp på bloggen, det kommer ta så satans lång tid föj saotan.
 
Men yes I'm back home, finally. Jag orkade inte blogga mer när jag var i Las Palmas i och med att jag skrev på mobilen vilket jag fann otroligt drygt. Jag vill skriva en massa men jag blir så himla lat när jag skriver på mobilen, vet inte varför men det känns som att det tar mycket längre tid än om man gör det på datorn.
 
Men jag kan i alla fulla fall försöka sammanfatta det som hände efter mitt sista inlägg.
Julafton: Vi låg vid poolen större delen av dagan, vädret var grymt skönt så det blev en helt ok oskön bränna på det också. Vi bokade ett bord på en japansk restaurang som var helt ok, vi hade det mys. Innan vi drog till restaurangen hade vi julklappsöppning hela bunten vilket var lite mys. Tyckte om mina fina klappar! :D Har inte tagit några bilder på dem som jag lovade Tanz men det får väl bli sen för jag har fått lite andra av pappa och Jenny också! :)
 
Vi solade de andra dagarna också och på fredagen satte vi oss på Hop on Hop off-bussen och fick större delen av Las Palmas som är hur fint som helst! 
Vi drog till flygplatsen på lördagsförmiddagen och satte oss på flyget runt 13 tiden.
 
Igår firade vi Tova som fyllde 2 år så nu har hon gått och blivit en liten bamsing. Det var trevligt men fullt hus vilket är typ lite jobbigt när man precis kommit hem och är trött på att ha folk runt omkring sig hela tiden haha..
 
Vid 22-tiden drog jag iväg till Nälsta där Max styrde feeest och jag träffade en massa som jag kände vilket var otroligt skönt och kul! Vi hade en rolig kväll som bestod av beer-pong, prommis i det svinkalla vädret, spya, en fläskläpp efter skönt hångel (ahhahahahaha u know who u are), rök på ballen, kompisåterförening, dans till afrikansk musik och en jävla massa gangstah shit. Det var en bra kväll men några av mina allra bästa vänner! Är som Tanzila otroligt tacksam över att ha dessa personer i mitt liv. Ni är för braaaaaaa.
 
Jag och Sofia ska gotta oss nu och titta på Sagan om Ringen, taggatagga.
 
puuuss
 
P.S Denna mystiska Mr. X ?!?!?!?!? och jag kommer snart med fler inlägg med alla bilder. Det kommer ta en evighet att ladda upp dem, brace yourself. D.S











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype