tja

Kan inte riktigt bestämma mig om jag är skoltrött eller inte. Jag orkar inte med franskan, matteläxorna glömmer jag bort och sam -och historialektionerna är sega som fan.
Jag har bestämt mig för att byta från retorik till foto, dock så vet jag inte om jag kommer in på fotokursen eftersom det är en lista och killen som är innan mig har inte tackat ja, därmed är allt oklart. Kommer i alla fall inte fortsätta på retoriken, vill inte, kommer inte, punkt.
 
Det är skönt ändå att komma in i rytmen nu när man bor på ett nytt ställe, man har ett nytt schema i skolan och att det blir som en liten fresch start. Sedan december och hit har det hänt så otroligt mycket som är så svårt att leva in sig i. Nu börjar äntligen allt klarna och jag behöver inte ha en massa blandat i huvudet som jag inte riktigt får någon ordning på.
 
lol btw, jag drömde om att jag köpte ett sats-kort för fyra månader och jag hade ångest för att jag visste att jag inte skulle kunna använda det under de fyra månaderna... så på tal om det så är det nog dags att fixa ett gymkort, måste fortsätta träna efter att jag har haft mitt styrketest.
Har både worldclass och sats i alvik, tror dock sats för då kan jag träna tillsammans med beccovich.
 
puss
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype