Dag 1- En bild på dig själv + 5 fakta

(hittade ingen med mer swag än denna, shit...)
 
1. Jag har börjat tycka om matte
 
2. Jag har svårt att inte vilja köpa saker HELA tiden. Planerar alltid vad jag måste/ska köpa när jag får pengar hahaha :'(
 
3. Har svårt att känna att jag är bra på någonting under en lång tid eftersom att det ALLTID är någon som lyckas överträffa en, eller något som helt enkelt kommer ivägen. Till exempel min knäoperation och knäskadorna jag hade innan operationen, de gjorde att jag inte kunde idrotta och springa vilket jag har en otrolig stor passion för. lol passion.......
 
4. Det jag förbrukar mest i mitt liv är mat och hörlurar.
 
5. Har otroligt lätt att hitta ett bra span och hålla fast vid det. lol, är desperat efter pojkvän :')
 
(lol detta inlägg skulle publicerats igår....)

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype