Sova

Tja!
Dagen började med att jag hörde min mobil vibrerade. Jag tog upp den och såg att Ebba hade ringt mig tre gånger så jag ringde omedelbart tillbaka. Hon frågade var jag var och jag vände mig om och tittade på klockan. 08.06. Shit det var körd. Fysik prov kl 08 och jag hade missat det för att jag försov mig. Var så himla sur och var nära på att gråta. Hade pluggat hela kvällen. Fuck. Shit happens. 

Jag somnade om. Åkte in till skolan och hade en lektion. Så sjukt onödigt om man tänker efter men ändå inte för jag, Jossan, Anni och Felle gick och köpte en present till Anna. Sen åkte vi hem. 

Det var min dag det. Ganska bra ändå för jag slutade tidigt. Fotboll på kvällen. Åh herre vill inte ens prata om det. Ska sova nu så jag inte blir sen imorn igen. Tur att man har sovmorgon. Natti

Gamm 















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype