1. where in the world do you want to go? USA (igen o igen o igen), Australien och Nya Zeeland

2. what do you want to do after you finish school? Jag har faktiskt ingen riktig koll just nu, men det skulle vara grymt coolt att plugga eller jobba utomlands.

3. dream job? har faktiskt inget, än.

4. celeb crush? Austin Butler majgaaad (harry styles också hehe)

5. what you love about ur "crush"? Han verkar bara vara som en otroligt underbar kille som man vill lära känna och gosa med.

6. lucky charm? Ingen aning

7. what is something u collect? Cash my nigga

8. any birthmarks? where? Magen, ena låret, på händerna, på örsnibben hahaha orkar inte leta

9. biggest secret? tss tss

10. have you ever smoked/ will you ever smoke? Jag har rökt några gånger ja, men det är inget jag gör regelbundet alls.

11. any tattoos / want any tattoos? what? Nej, har ingen aning vad om jag skulle vilja ha en.

12. If you could relive one day of your life would you? If so what day?  Skulle vilja återuppleva hela USA-resan vi gjorde förra sommaren. Det var så sjukt kul!

13. Favorite book? Töntigt nog kan jag läsa första boken i Twilight tusen gånger. Annars suger jag på att ha favoritböcker. När jag läser en bok som jag verkligen tycker om blir det som min favoritbok, sen läser jag en och en ny osv.

14. If you could live anywhere, where would you live? USA, Frankrike eller London

15. Favorite song/artist? Coldplay, Beyoncé hmmhmm

16. What would your last meal be if you were about to die? Skulle ju vara en grym känsla att dö av matkoma, så en fet brunch med allt jag älskar och som jag inte kommer på just nu skulle sitta bra.

17. Last movie you saw? Såg "Vi är bäst!" på bio förra veckan med mamma och Sofia.  

18. Been to any concerts? Which ones? Var på Bråvalla i somras så där såg jag en del artister till exempel Avicii, Nicky Romero, Far East Movements, Dada Life osv. Såg Oskar Linnros i september. Coldplay förra året, Det var gaaaalet. One Direction i maj eller juni. Det var kul haha!

19. Favorite/least favorite subject in school? Tyckte jättemycket om psykologi när vi hade det i ettan. Har annars inget just nu. Hatar svenska vilket jag inte gjorde i högstadiet. Vår lärare funkar inte riktigt.

20. Do you play any sports? Nej inte just nu efter min knäoperation. Men har spelat handboll som jag saknar otroligt mycket, dock kan jag inte börja igen. Det suger.Men har planer om att fixa SATS-kort för att hålla igång musklerna runt omkring knäet men för att träna generellt också. Älskar att röra på mig!!

 

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype