Dag 12- Någon du varit ett fan av

 
Hahahaha å herre, jag var ett otroligt stort fan av One Direction i 9:an. Var helt nerdeprimerad för att jag insåg att jag aldrig skulle få träffa de på riktigtriktigt och lära känna dem. Känner mig så dum nu helt plötsligt men jag antar att det är så man känner när man har celebrity crushes. Min syster hade exakt samma depptid och grät en gång hahahahaha kunde inget mer än känna med henne för jag förstod verkligen hur det kändes.
 
Tycker om dem nu också men ehe inte lika mycket som för typ två år sen. Var faktiskt på deras konsert i Friends Arena nu i Maj tror jag att det var, med syrran. Det va kuuuuul
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype