Dag 10- Beskriv drömkillen

Åhåååå
 
Tjejer har så jävla mycket luft när de ska beskriva killar, får för sig att de ska vara exakt som de vill och tror att de ska vara perfekta. Jag antar att jag också har en massa önskningar men det är något jag bara sitter och grubblar över eftersom jag inte har någon kille själv och jag menar hur lätt är det inte då att försöka fantisera om hur ens framtida kille är.
 
MEN jag tycker om helt okej långa killar, känns lite konstigt när killen är lika lång eller kortare än en själv.
Ha bra hygien. Det spelar så otroligt stor roll, speciellt för tjejer. Luktar personen bajs/svett och har lökigt hår all the time är det rätt så svårt att tycka om personen. I alla fall för mig. Det är inte najs alls och jag har svårt att fatta något tycke om den personen. Duschar du inte är du ofräsch, end of story.
Omtänksam, ego-personer 0 poäng från min sida.
Humor, åh det är det bästa som finns. Att få skratta med personen man verkligen tycker om och att få den att skratta, att se den bli glad på grund av en själv. Buttahflajs få reeel.
Utseende är första intrycket av personen och något som gör att man börjar tycka om varandra ytligt. Det spelar roll, för mig i alla fall hahaha.
Bra personlighet, prio två. Lär känna personen innan du drar en massa slutsatser.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype