and if somebody hurts you, i wanna fight

har inte bloggat på någon vecka nu så jag skriver om typ... fyra-fem dagar från listan!
 
  • Dag 15- Dina favoritväskor
 
Min enda väska som jag använder nu är min Michael Kors-väska (töntigt nog). Önskade mig den i födelsedagspresent och är supernöjd!! Funkar bra till det mesta yee. :D
 
  • Dag 16- Bloggar du alltid läser
De flesta är mina kompisars men annars kikar jag in på
 
zarish.blogg.se
kenzas.se
nojesguiden.se/hanapee
 
samt en massa tumblr-skit.
 
  • Dag 17- Dagens outfit
Har ingen bild men har på mig mina bootcut-jeans från HM, en svart basic långärmad tröja, pappas tommy hilfiger tröja och trosa-bh-strumpa.
 
  • Dag 18- Din favorit frukost
Jag verkligen totaaaaaal-älskar frukost. På riktigt. Det är det mysigaste med dagen om man har tid alltså. Att göra det mysigt. Alltså.
Meeeen, älskar Start Crips n Crunch (kaksmulor med chokladflarn, jordnötter och hasselnötter) med gamla hederliga Bollnäsfilen. Apelsinjuice och någon god macka med salami/whatevz på. Då är allt perfa! Plus att bra sällskap t.ex. kompizarna.
 
  • Dag 19- vad har du alltid i din väska?
Plånka, hörlurar, nycklar, handsprit (vad), sminkväska, pennor, mobilen ibland
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype